Geplaatst: 04-11-2005 10:19
[41701] Hallo ik heb hier een tt staan waarvan de klok maar half werkt
alle controle lampjes werken
de rode displays van de tijd en de kilometerstand werken niet
middelste display werkt wel fis
toerenteller en kilometerteller werken niet
alle stekkers zitten goed
wie heeft er raad
m vr gr john