Geplaatst: 11-11-2005 21:20
[42197] hallo
hebben en bora gehad waar de binnen verlichting niet meer van werkt , wanneer de deuren met de sleutel worden geopent gaan alle deuren gewoon open ,open ik de deur hoor in een relais tikken en het knipper lampje op de deur knippert snel ,
maar de binnen verlichting gaat niet branden ,
gooi ik de deur dicht tikken en lampje uit , contact aan beint het weer,
kan de auto niet meer uitlezen kan er niet in komen.
wie weet een oplossing
gr daan