circulatie

5 reacties

Merk
Renault
Model
Mégane
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-11-2005 22:50

[42094] Net als velen heb ik ook problemen met de recirculatieklep. Gelukkig is deze binnen de garantieperiode gerepareerd. Nadat ik de auto had opgehaald viel het me op dat ik het motortje niet meer hoorde(binnen- of buitenlucht). Mijn eerste indruk is dat de klep nu op circuleren staat. Via deze site weet ik dat het stekkertje van dit motortje onder de linker ruitenwisser zit. Het stekkertje zit nu op de rechter connector, had deze op de linker moeten zitten?