Geplaatst: 17-11-2005 16:34
[42613] Betreft een Seicento, die gewoon is stil gezet en na het boodschappen doen vast staat in een versnelling.Hij is niet meer uit die versnelling te krijgen.Kabels losgegooit en handmatig eea geprobeerd, maar zonder succes.Wie heeft dit al eens bij de hand hgehad? Auto'tje heeft slechts 54.000 km gelopen.