koeling 1.9dti

4 reacties

Merk
Renault
Model
Mégane
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-11-2005 22:01

[43236] ik heb hier een megane die als klacht heeft dat de auto koelvloeistof verliest via het reservoir(dop)en niet warm worden van het intrieur.hebben het systeem gevuld en ontlucht en stationair laten lopen bouwt niet echt druk op maar de radiateur en kachel slangen blijven gewoon koud en de meter blijft vrij lang onderin liggen terwijl het blok al behoorlijk warm is na ongeveer een 10 min duwt die de vloeistof er bij de dop uit terwijl de aan voer en afvoer slamg nog koud zijn.3 weken geleden is het thermostaathuis vervangen ivm lekkage.

vandaag de waterpomp vervangen omdat het er op lijkt dat er geen circulatie is maar dit gaf geen rsultaat.iemand een idee?