Geplaatst: 29-11-2005 16:07
[43489] na reparatie van een gebroken abs ring gaat de abs lamp af en toe spontaan onder het rijden branden
wij kunnen zelf met de bosch kts geen abs uitlezen van deze auto dus zijn we bij de dealer langs geweest
daar komen ze op een "g sensor " uit die een verkeerde weerstand heeft
voor ik dit wil gaan vervangen wil ik weten of dit onderdeel vaker stuk gaat en of te repareren is
want ik heb mijn vraagtekens erbij
kosten zijn ook niet gering namelijk
het apperaat zit onder de middenconsol in de auto
wil graag tips horen