Geplaatst: 03-01-2007 20:35
[71319] Heb hier een Alto waarvan het stat toerental veel te hoog is.
Ontsteking verdraaien helpt ook niets, Gasklep zit vrij van de aanslagen.
Beetje vreemd.
Kan dit ee temp sensor zijn oid?
Of is er nog een manier om dit af te stellen.
alvast bedankt..