Stationair toerental te hoog

3 reacties

Merk
Suzuki
Model
Alto
Type
Onderwerp
Motorcode
G10b
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-01-2007 20:35

[71319] Heb hier een Alto waarvan het stat toerental veel te hoog is.

Ontsteking verdraaien helpt ook niets, Gasklep zit vrij van de aanslagen.

Beetje vreemd.

Kan dit ee temp sensor zijn oid?

Of is er nog een manier om dit af te stellen.

alvast bedankt..