Geplaatst: 03-01-2007 22:16
[71331] De auto valt geheel stil tijdens het rijden als de motor warm is (wel normale bedrijfs themperatuur )
als de auto stil gevallen is en gedeeltelijk afgekoeld start deze weer meteen,wordt deze echter weer wat warmer slaat hij weer spontaan af.dit herhaald zich telkens weer wie kan mij verder helpen of herkend dit probleem hoor het graag van je,alvast bedankt k vervoort.