8 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 08-01-2007 15:51
[71436] geluid met sturen lijkt op een stuurstang dat draait in een stuk rubber, hebben het stuurhuis al eruit gehaald
en overal gesmeerd maar zit er nog steeds in.wat zou het kunnen zijn gr wilco.