Geplaatst: 08-01-2007 20:48
Hallo ,ik ben hier aan een 525DS bj 1997 bezig waarbij tijdens het rijden plots het voorgloeilampje begingt te branden waarna de motor begingt te stotteren en stilvalt,,daarna start hij terug gewoon maar na enkele kilometers gebeurt het terug.uitlezen geeft gloeiduur en naald verplaatsing sensor.komt dit probleem bij iemand bekend voor?alvast bedankt