Geplaatst: 17-09-2004 22:17
[18066] vraag :hoe kun je controleren of een turbo inwendig olie lekt zodat de olie rechtstreeks in de uitlaat komt en daar verbrandt
auto rookt veel en verbruikt veel maar loopt overigens al een zonnetje dit is in plotseling begonnen