Geplaatst: 29-08-2007 23:06
[87511]Talbot 0
Bouwjaar: 1982
Brandstof: benz
Motor: 2.2 heren:
heb hier een oudje staan van een kennesje van me die al drie jaar stil heeft gestaan
mijn vraag is:
wie kan me helpen aan welke bougies er in moeten
[color=red]hoeveel brandstofdruk je nodig hebt tijdens het starten(staat dan nog niet aan)(mechanische pomp)
en kun je er een electrische pomp tussen zetten zonder dat dit problemen geeft om te testen zonder alles te verzuipen)
hoeveel ohm weerstand mag er in de kabels zitten (zit hier een weerstand in net als bv in de kappen van benz) [/color]
wat levert de bobine kV
denk zelf dat ik in beide een probleem heb
gaat het hier van de week in zoeken maarree alle advies en reacties zijn welkom
Thanks