Geplaatst: 09-01-2007 20:57
[71592] Wij hebben een astra h Z13DTH die een raar tikend / ratelend lawaai maakt als je de motor belast in lage toeren ; dus als je vertrekt i 1 ste en 2 de maakt er iets lawaai , net alsof vroeger de pomp verkeerd was afgesteld ; ook als je de handrem aanzet en de versnellig in 1 ste of achteruit zet , en je laat de koppeling komen , dan hoor je ook dit metaalachtig lawaai ; ik zie niks verdachts , en kan nie goe lokaliseren vanwaar het komt ; eens een hogere versnelling of hoger toerental hoor je niks meer ; ook onbelast gas geven hoor je niks ; het is alleszins niet normaal , maar heb geen idee waar te zoeken ;
wie heeft dit al meegemaakt ?