Geplaatst: 31-08-2007 14:37
[87604]Wil raammotor vervangen en merk dat die onder voorspanning gemonteerd was,nu neem ik aan dat de nieuwe motor ook zo gemonteerd moet worden....[heeft te maken met die laatste centimeter die het raam naar boven gaat bij gesloten deur??]
Maar hoe te handelen?