Voorspanning raammotor E46 cabrio??

5 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 31-08-2007 14:37

[87604]Wil raammotor vervangen en merk dat die onder voorspanning gemonteerd was,nu neem ik aan dat de nieuwe motor ook zo gemonteerd moet worden....[heeft te maken met die laatste centimeter die het raam naar boven gaat bij gesloten deur??]
Maar hoe te handelen?