Geplaatst: 11-01-2007 15:12
[71717] Beste,
reeds maanden zijn we opzoek naar het probleem bij deze golf II GTI, maar tot nu toe nog niets gevonden.
Probleem: wanneer je de motor koud start, slaat hij meteen aan. De auto-choke doet zen werk en brengt het toerental mooi naar 1000. Maar van de moment dat je de gaspedaal aanraakt valt de motor weg. (zelfde dat je voorhebt wanneer hij valse lucht trekt, maar dat is het probleem niet). Wacht je dan tot de motor op bedrijfstemperatuur is en je vertrekt dan rijdt hij volkomen normaal.
Ook iets wat de wagen doet, is wanneer hij onderweg stilvalt en je laat hem in versnelling weer ontkoppelen start hij niet.
De onderdelen die we al vervangen hebben:
motorblok (zonder injectie en luchtfilterbak)
opvoerpomp
benzinepomp
en nog allerlei kleinigheden, maar zou het eens moeten nakijken want weet ze niet vanbuiten.
Iemand soms nog deze problemen gekend?
alvast bedankt voor de hulp!