Geplaatst: 11-01-2007 19:12
[71736] hallo,
ik ben in het bezit van een opel astra gsi,daarvan hoor ik sinds kort getik met remmen en optrekken,dus heb ik vandaag even op de brug gekeken.het middenstuk van het stuurhuis,tussen de harmonicahoezen in en waar de spoorstangen samen komen kan ik met de hand bewegen,er zit een klein beetje speling op.wie kent het probleem?.zou het op telossen zijn?.
tevens nog een vraag,
als ik harder als 30 rij,hoor ik een zoemend geluid,de pedalen trillen lichtjes,het stuur,en als ik me stuur naar links draai rijdend,begint het nog meer tetrillen.
ik zit zelf tedenken aan een lager of een homokineet..
hoe weet ik welke kant er kapot kan zijn?
mvg daan