Geplaatst: 21-12-2004 23:43
[22881] Beste collegas,
Heb hier een w-124 e-250 multiklepper staan, waarbij onlangs de koppakking is vervangen wegens allemaal olie in het koelsysteem.
Na en week rijden weer hetzelfde probleem, weer olie weg, koelsysteem weer vol olie.
Kop is afgeperst gevlakt etc, iemand een idee wat het probleem is, inwendig gescheurd ergens?