Geplaatst: 03-09-2007 21:32
[87811]Hallo,
Na 'n keer verkeerd getankt te hebben (euro 91) in duitsland, is het lampje gaan branden.
paa keer gewist maar blijft terug komen!, volgens garage katalysator vervangen, na vervanging van de kat gaat het lampje na elke keer ongeveer 400km gereden te hebben weer branden. tank en benzine systeem is momenteel al vaak genoeg gemengd met euro 95. Iemand 'n idee wat het zou kunnen zijn?
alvast bedankt!
groetjes