Geplaatst: 03-09-2007 23:06
[87821]hallo wie kan mij helpen heb een probleem met een abs van een volvo 850 van 95 het lamje gaat soms wel en dan weer niet vaak branden heb de storing uit gelezen en de storings code 141 142 komensteets terug heeft te maaken met de rem pedaal sensor schakelaar heb een nieuwe gemonteert storing komt steets terug wie kent dit probleem b.v.d dank groetjes henk