Geplaatst: 31-12-2004 14:02
[23383] Hallo heren,
Ik heb hier een klant die het zat is om zijn koplampen steeds te vernieuwen en vraagt nu om xenon in te laten bouwen in een 307 sw van 2003 benzine 1.6 16v. Iemand ervaring mee of suggesties?
Alvast bedankt
René