Geplaatst: 01-12-2005 21:00
Koelsysteem is werkelijk helemaal verstopt door witte sludge.
Oorzaak defecte koppakking.
Motorolie is in koelsysteem terecht gekomen.
Vraag 1 : Wie weet of het regelmatig voorkomt dat deze cyl.koppen scheuren olie/koelkanaal.Ik wil eigenlijk om de kosten te drukken,de kop niet laten afpersen.Ik weet,is niet verstandig.
Vraag 2 : Wie heeft de oplossing voor de witte sludge te verwijderen cq het oplosmiddel.
Alvast bedankt