Geplaatst: 10-12-2005 23:03
[44330] Als er met de Ka over snelheidsremmende drempels wordt gereden kreunt de wielophanging linksvoor. Je denkt daarbij aan een fuseekogel. Bij stilstand en herhaaldelijk indrukken van de linkerveer hoor ik het niet. Veer,fuseekogel en draagarmscharnierpunten vertonen geen waarneembare afwijkingen.
Geluid zeer irritant! Ka heeft 60.000 km gereden. Wie weet raad?
Benieuwd naar reacties!