Geplaatst: 12-12-2005 13:15
[44423] collega's even een brainstormer:
Ford Transit RWD 2.4 120 pk bj 2002.
startmotor gaat herhaaldelijk defect
nu in 1/2 jaar tijd 5e startmotor gemonteerd (ca 10.000km )
storingsbeeld lijkt aan tegeven dat de startmotor met draaiende motor is ingeslagen of blijven hangen (lager totaal opgevreten)
bedrading al omgelegd (buiten de computer aansturing om) contactslot al vervangen, vliegwiel(dubbel massa) al vervangen
probleem blijft echter terug keren. iemand een idee of ook zoiets meegemaakt?