Geplaatst: 12-12-2005 15:51
[44432] hoi bij een 2.0 IDE blijft het motormanegment lampje stationair soms branden. de storing die hij aangeeft is brandstof druk te laag we hebben de benzinefilter vv probleem 3 dagen weggeweest nu weer terug wie weet er iets. je merkt ook met optrekken dat ie dan op 3 cil gaat lopen.