Geplaatst: 13-12-2005 20:04
[44534] we hebben deze auto binnen staan en koud laten we deze auto lopen en begint dan al hevig te borrelen in het potje en gooit er koelwater uit eenmaal warm is er niks aan de hand geen extreme druk of heet worden auto blijft netjes 90 graden op de teller.. en rookt ook niet wit na het starten of hevig gas geven
de klant wil graag een nieuwe koppakking
dat is geen probleem maar wie heeft hier afstelgegevens voor liggen onder andere distributie ketting e.d.
Met vriendelijke groeten stefan en jan Van Garage J & S