vastzittende spanrol multiriem

10 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-12-2005 12:42

[44779] heb een probleem met een passat tdi 110 pk de spanner van de multiriem hij veert zeg maar niet meer komt dit wel eens vaker voor dat de spanner gaat vast zitten ???

vriendelijke groet vincent.....