10 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 17-12-2005 12:42
[44779] heb een probleem met een passat tdi 110 pk de spanner van de multiriem hij veert zeg maar niet meer komt dit wel eens vaker voor dat de spanner gaat vast zitten ???
vriendelijke groet vincent.....