Geplaatst: 19-12-2005 21:51
[44971] Hallo,
Ik heb staan een rover 416 si met een 16 k 16 motor.
Auto is prima rijdend binnen gereden.
Heb de koppakking vervangen en sindsdien loopt de auto slecht en smoort erg.(lijkt alsof de ontsteking verkeerd staat)
Distributie staat ok, compressie ok, krijgt benzine en vonk op 4 cilinders.
Mijn vermoeden is dat er een druppelende injector aanwezig is ook vanwege de penetrante benzine lucht uit de uitlaat.
Heeft iemand dit probleem eerder gehad of kan mij vertellen dat de injectoren vaker stuk gaan.
bij voorbaat dank,
Peter