niet aanslaan

6 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-12-2005 21:16

[44691] goedendag heren ik heb een vraagje .

ik ben bezig met een golf 3 gti 2.0 8v van 92 maar wil niet aanslaan.maar hij vonk prima,pompdruk ook ok.koudestartverstuiver werkt ook prima ,maar ik krijg geen signaal op m,n stekker van de benzine galerij en geen voeding op de luchtweger heeft iemand suggesties b.v.d tim