Geplaatst: 15-12-2005 21:16
[44691] goedendag heren ik heb een vraagje .
ik ben bezig met een golf 3 gti 2.0 8v van 92 maar wil niet aanslaan.maar hij vonk prima,pompdruk ook ok.koudestartverstuiver werkt ook prima ,maar ik krijg geen signaal op m,n stekker van de benzine galerij en geen voeding op de luchtweger heeft iemand suggesties b.v.d tim