Airco

3 reacties

Merk
Volvo
Model
V70
Type
Onderwerp
Motorcode
2.4
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-01-2007 19:59

[72154] Hallo ,

Ik heb hier twee volvo's staan met het zelfde probleem .

Als de verwarming aan is met een ECC systeem dan gaat de linker of de rechter zomaar op koud .dan moet je hem bij een kant helemaal op warm zetten en dan geeft hij een beetje warmte .Soms blijft alles koud .

De software van de ecc geupdate , plus temperatuursensor binnen vervangen .

Heeft iemand misschien ervaring met dit euvel.

Alvast bedankt voor de moeite.