Geplaatst: 18-01-2007 19:13
[72325] Wie kan mij helpen? Heb een golf 2 1600 diesel binnen gehad met verwarmings problemen. Enkel koude lucht blaast het. Heb al chauffage radiator onder dashbord vervangen en den thermostaat. Niets blijkt te helpen. op de chauffage leidingen zitten een bypaas gemonteerd kan dat de oorzaak zijn. Nocthans krijgen de leidingen warm maar krijg geen warme lucht.
Bij voorbaat dank 3l Racing
www.3lracing.be