Geplaatst: 11-09-2007 13:04
[88283]Wij hebben een probleem met de centrale vergrendelig van 206 . duer vergrendeling reageert niet op afstand bedienig op de sleutel .na openen met de sleutel in het slot daarna de deur open en dicht doen , dan reageert hij wel.wij hebben alle doorvoeren bij de deurstijlen open gehad en bleek ok te zijn ,toen hebben we het linker binnenslot vervangen endit hielp ook niet,De auto hebben wij ook bij de dealer gehad en daar kwam verder ook niets uit. Is er mischien iemand die dit probleem een keer heeft gehad .Bijvoorbaat dank groeten djas.