4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 02-05-2006 20:36
Wie heeft er ervaring met de turbo van een 1,9 dci commenrail motor van febr, 2002
Is het vervangen te doen of moet er veel gedemonteerd worden.
m.v.g. Chris