Geplaatst: 11-09-2007 16:51
Goedendag!
Heb een alfa 156 1.9 jtd rijden met de klacht dat hij inhoudt bij ongeveer 1700 a 2000 toeren dan hokt de motor echt. Als storing was er EGR de klep heb ik vervangen en probleem nog het zelfde. EGR klep zelf getest en die werkt goed. Deze auto is ook al voor zien kort geleden van een nieuwe turbo deze was defect en een luchtmassameter als mede een B.D.P. sensor.
Iemand nog een idee?