Geplaatst: 11-09-2007 20:08
[88325]Hallo,
Ik heb een motor van een Scenic Diesel overgebouwd.
Motor is zonder olie in carter geleverd.
Helaas werkt de oliepomp niet ( komt geen oliedruk en filter blijft droog).
Is er een foefje om de pomp te laten werken, of wordt het de oliepomp vervangen?
Gerard.