Geplaatst: 04-05-2006 19:56
[55474] Hallo allemaal.
Ik moet volgende week een radio [alpine iva-w200 en versterker] inbouwen in een Viano met orginele carkit [in de fabriek ingebouwd en staat naast de combiklokken en er zit stuurwielbediening op,en men kan het telefoonmenu aflezen in de klokken] en nu gaat het geluid dus over de speakers. Als de radio nu uit is en men krijgt telefoon dan gaat de radio aan,en als het gesprek afgerond is weer automatisch uit Het werkt volgens mij via de glasvezelkabel.
Ik heb al het 1 en ander nagevraagd bij de dealer hier maar die wisten geen oplossing,ik heb iegenlijk geen zin om de orginele radio ergens in het dashboord te bouwen en dan diodes in de luidsprekerdraden te plaatsen.
Hopelijk heeft iemand een oplossing
Groet Jan