Distributieriem stuk door nokkenastandwiel?

10 reacties

Merk
Renault
Model
Scénic
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6-16V
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-09-2007 11:34

[88497]Distributieriem kapot gegaan in Duitsland . Is daar gerepareerd en bij navraag schijnt de oorzaak gelegen te hebben in het loslaten van een gelaste verbinding van de nokkenastandwiel?? Zegt mij niks, maar heeft iemand een idee wat daarmee aan de hand is geweest. Er zat dus geen rollager oid vast of juist los, maar ze hebben wel de kop hersteld, 2 kleppen vervangen en 2 nieuwe nokkenassen gemonteerd en waterpomp meegenomen.