Geplaatst: 09-10-2007 20:29
Wegens lekkage van de brandstofpomp is een nieuwe pomp op deze auto geplaatst..
Bij het monteren is de pomp op 14 graden na bdp geplaatst en timing van ketting is niet veranderd..
De pomp is een ruilpomp van lasaulec...
Nu gaat bij het starten direct edc branden en auto slaat ook onmiddelijk af..
Uitgelezen met snap on kast en die geeft aan van p1335.. Nokkenaspositiesensor..'
Wie weet hoe ik deze storing kan verhelpen????