Geplaatst: 05-05-2006 17:48
[55539] Bij deze Scenic is op elk nokkenastandwiel een plaat gepuntlast zodat de riem er niet van af kan lopen. Nu heb ik zo'n auto waar bij een van de tandwielen deze plaat heeft losgelaten. Heeft iemand ervaring met dit probleem. Komt dit vaker voor? Dit is trouwens gebeurd 28.000 km. nadat de riem vernieuwd is. Kan dit er iets mee te maken hebben?
Bij de nieuwe tandwielen was de plaat trouwens niet meer gepuntlast maar anders bevestigd. Modificatie??
Wim.