Geplaatst: 18-09-2004 16:42
[18093] Bij deze auto valt zeer onregelmatig zo de Xenon-verlichting van de rechterkoplamp uit. Als je de auto opnieuw start of de verlichting opnieuw uit en aan zet, brandt ie weer. Zo gaat ie een paar dagen goed, en zo valt ie weer in een keer uit.
Heeft iemand een idee??