water in de olie

2 reacties

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Onderwerp
Motorcode
X10XE
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-10-2007 20:19

[90324]Wij hebben een corsa b waar het koelwater vermindert na een week ; er is geen uitwendig lek te zien , en er zit ook geen druk op het water ; de olie is wel een buine pap geworden ;

heeft er al iemand gehad dat er water via de dichting van het distributiehuis in de olie tercht komt ?

Deze dichting is een soort koper met rubber aan . DE rubber ervan is wel redelijk gezwollen ;