Geplaatst: 10-10-2007 20:19
[90324]Wij hebben een corsa b waar het koelwater vermindert na een week ; er is geen uitwendig lek te zien , en er zit ook geen druk op het water ; de olie is wel een buine pap geworden ;
heeft er al iemand gehad dat er water via de dichting van het distributiehuis in de olie tercht komt ?
Deze dichting is een soort koper met rubber aan . DE rubber ervan is wel redelijk gezwollen ;