Geplaatst: 23-07-2007 16:12
Auto valt in storing,en gaat niet harder dan 50 KM.Men zet het contact uit en start opnieuw en er is niets aan de hand,tot hij weer in de storing valt.Met uitlezen geeft hij P 0638 stroomkring elek gasklepsensor onderbroken.
Heb vorige week een nieuw compleet gasklephuis met nieuwe sensoren erop gezet,maar storing blijft.
Wie kan mij helpen??????