Geplaatst: 24-07-2007 2:22
[84971]hallo ik heb een vraag over ,ik heb de handbediende spiegels eraf gehaald en electrische gemonteerd alles aangesloten zo als het hoort en de 2 zekeringen f29 en f41 gemonteerd maar mijn spiegels werken nog niet .maar ik meet op geen een kabel spanning.normaal zijn auto's toch standaard uitgerust nan ekabeling.heeft er misschien iemand een oplossing