Geplaatst: 17-11-2005 0:27
[42571] Hallo allemaal,
Ford transit 2.5 di met flam start heeft nu het weer kouder wordt last van start problemen. Deze klant gebruikt nu tijdelijk even remreiniger om hem s'morgens aan de gang te krijgen maar is hier een vaker problemen mee? (heb de inspuit/gloeiplug in het spruitstuk al snel even schoon gemaakt maar ga er volgende week weer mee verder)
gr hh