inhouden bij deelgas

14 reacties

Merk
Peugeot
Model
309
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-11-2005 21:25

[42643] Een klant van mij rijd in een peugeot 309 1.4 uit 1991.

Stationair loopt hij goed maar als je gaat rijden voel je dat hij erg in houd.

Iemand vaker problemen mee gehad?