14 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 17-11-2005 21:25
[42643] Een klant van mij rijd in een peugeot 309 1.4 uit 1991.
Stationair loopt hij goed maar als je gaat rijden voel je dat hij erg in houd.
Iemand vaker problemen mee gehad?