Geplaatst: 24-11-2005 19:53
[43152] mercedes c 250 20klepper met kunstof inlaat spruitstuk.
bijna 3 ton gelopen.
zeer slechte koude start en ooit afslaan direct na de start.
met warme motor niets aan de hand.
gloei instalatie is gecontroleerd.
geen diesel lekkage zichtbaar.
iemand een idee ?
groeten rob verhees