Geplaatst: 11-05-2006 17:12
wij hebben een audi 80 met een stationair probleem deze haalt stationair. zit niet in het gas klep huis want deze is in zijn geheel vervangen van een lopende auto. maar waar begin je met z on auto, dit syteem zie je niet al te vaak meer. zegt iemand dit is een bekent probleem.