3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 17-05-2006 17:53
[56259] Heeft iemand ook ervaring met het vervangen van een versnellingsbak van een Vaneo?
Volgens mij moet de hele motor eruit. klopt dat
Sido