Geplaatst: 24-07-2007 20:34
[85019]rempedaal van een LT46 ( met ABS) kan diep ingedrukt worden en voelt slap aan.
Als we alle remslangen aan de wielen dichtknijpen is het pedaal wel mooi vast
Hebben al allemaal de remblokken en remschijven vervangen, zonder resultaat
Heeft iemand hier ervaring mee?