slap rempedaal

9 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-07-2007 20:34

[85019]rempedaal van een LT46 ( met ABS) kan diep ingedrukt worden en voelt slap aan.
Als we alle remslangen aan de wielen dichtknijpen is het pedaal wel mooi vast
Hebben al allemaal de remblokken en remschijven vervangen, zonder resultaat
Heeft iemand hier ervaring mee?