Geplaatst: 22-05-2006 17:19
[56601] we hebben een t5 met motorolie in de stuurolie,heeft iemand hier ervaring mee???????????
wij denken dat de stuurpomp motorolie aanzuigt, want de stuurpomp zit in het blok.
is het een beetje te doen om een stuurpomp te vervangen?