motorolie in stuurolie

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-05-2006 17:19

[56601] we hebben een t5 met motorolie in de stuurolie,heeft iemand hier ervaring mee???????????

wij denken dat de stuurpomp motorolie aanzuigt, want de stuurpomp zit in het blok.

is het een beetje te doen om een stuurpomp te vervangen?