Geplaatst: 21-05-2006 21:47
[56547] Wij hebben hier staan een polo 1,6 8v multipoint injectie uit 1997. Deze polo loopt op 3 cilinders(cil. 4 doet niet mee)
Vacuumslangen zijn goed, bougiekabels zijn vervangen , stroomverdeler is vervangen en inlaat is er af geweest(door andere garage gedaan)
Als je hem aan de 4gas tester hangt heeft ie een hc van 3000 en 4% zuurstof.
Bougie vonkt netjes van 4de cilinder als je hem test maar is wel iedere x drijfnat als je hem demonteerd.
computer is uitgelezen en heeft geen foutcodes.
Compressie gemeten ook dit is okee.
Iemand een idee wat dit kan zijn?